El cap de setmana del 5 i 6 d'abril, el CIM ofereix una masterclass de clarinet (La destresa individual i la força col·lectiva) a càrrec de Josep Sancho, professor del Conservatori de Castelló i solista interdisciplinar.
Es tracta d'una classe individual i col·lectiva, amb un taller de tècniques d'estudi de clarinet, que tindrà lloc al nostre CIM, al carrer Barón de San Petrillo, 14.
La masterclass tindrà un preu de 70 euros per a alumnes en actiu i 50 per a alumnes del CIM, i serà gratuïta per a alumnat oient.
La matrícula és automàtica ingressant els diners al compte ES34-3159-0063-5623-5838-2824
Les places són molt limitades, un màxim de 10 alumnes.
Si tens algun dubte pots telefonar-nos al 96 369 18 79
Sobre Josep Sancho
"Les peces, difícilment podien haver estat interpretades amb tanta expressivitat i encert estilístic". Així qualifica el Financial Times de Londres a Josep Sancho, guanyador del primer premi en el International K. Penderecki Music Competition de Polònia, i un dels clarinetistes més actius de la seva generació.
Com a solista i músic de cambra ha actuat a Itàlia, Alemanya, Anglaterra, Polònia, Eslovènia, Canadà, Estats Units, Jordània i arreu de l'Estat Espanyol. Actualment, és professor del Conservatori de Castelló i compagina la docència amb concerts de cambra, solista i crea
espectacles interdisciplinaris.